Varimport huoltotilauslomake, HELSINKI

Lomake on vielä pilottivaiheessa, joten sen toiminnassa tai tiedoissa saattaa olla puutteita. Suosittelemme lomakkeen täyttämistä tietokoneella.

Tekemällä huoltotilauksen ennakkoon, nopeutuu laitteen sisäänkirjaus, sitä tuodessa huoltoon. Näin tarvittavat tiedot löytyvät meiltä jo valmiiksi. Lomakkeen täyttämisen jälkeen laite voidaan lähettää meille halutulla toimitustavalla (esim. Posti, Matkahuolto, UPS, DHL). Käytämme annettuja tietoja vain huoltoa varten.

Varimport Oy on vakuutusyhtiöiden hyväksymä ja Applen valtuutettu myynti- ja huoltoliike. Käytämme huoltoihin Applen alkuperäisiä varaosia ja ammattimainen henkilökuntamme on Applen kouluttama.

Tämän lomakkeen täyttäminen ei velvoita kumpaakaan osapuolta, ennen kun laite on toimitettu huoltoon.

Lomake on voimassa 7 vrk lähetyksestä alkaen. Tämän jälkeen huoltoon toimitettuja laitteita ei välttämättä voida kirjata annetuilla tiedoilla. Tällöin voi tarvittaessa täyttää ja lähettää lomakkeen uudelleen.

Pikatyö ohittaa muut laitteet ja otetaan työn alle heti seuraavana laitteena. Huollon valmistumisen ajankohta riippuu milloin laite on tuotu huoltoon ja varaosatilanteesta. Esimerkki: laite tuotu huoltoon aamupäivällä ennen klo 10, varaosia on varastossa (tai niitä ei tarvita), saattaa huolto valmistua pikatyönä jo saman päivän aikana. Normaali huoltoaika on n. 3-5 arkipäivää, pikatyönä usein 2 arkipäivää. Otamme yhteyttä ajan varaamiseksi.
Mikäli huolto halutaan kirjata yrityksen nimellä
Esim. 0401234567
Mistä löydän sarjanumeron?
Voit tarkistaa laitteen takuu- ja tukitiedot sarjanumeron tai IMEI:n perusteella avaamalla uuden välilehden painamalla tästä.
Mikäli laite on jo useamman vuoden vanha, tarkistathan onko se vielä vanhentunut (varaosia ei välttämättä ole enää saatavilla).
Esim. MacBook Pro 15" (2016) 512 Gt, Tähtiharmaa TAI iPhone 11, 128 Gt, Punainen
Esim. 1.6.2020 Varimport Helsinki
Milloin ongelma alkoi? Kuinka usein ja millä tavoin se esiintyy? Onko Applella oireiden kaltaista huolto-ohjelmaa? (kts. https://support.apple.com/fi-fi/service-programs). Tarkka ja yksityiskohtainen kuvaus ongelmasta voi nopeuttaa huollon edistymistä.
Millaisia toimenpiteitä asian selvittämiseksi on jo suoritettu? Oletko ollut yhteydessä Applen tekniseen puhelintukeen (p. 0800-96372) ? Onko laite tyhjennetty?
Esim. iskut, kolhut, vääntynyt kulmasta, näyttö- tai takalasi säröillä...
HUOM! Aktivointilukitus täytyy olla kytkettynä pois päältä iPhone ja iPad -laitteilta, sekä 2018 tai uudemmilta Maceilta. Huoltoa ei voida aloittaa, ennen kun aktivointilukitus on poistettu.
Käyttäjä on itse aina ensisijaisesti vastuussa laitteella olevista tiedoista. Huollon valmistuminen saattaa edellyttää laitteen tyhjentämistä. Mikäli tilaat maksullisen varmuuskopion, saatamme olla sinuun yhteydessä laitteen salasanaa varten. Joissain tapauksissa tietojen kopiointi ei välttämättä onnistu. Tietojen palautuksen jälkeen saatat joutua kirjautumaan uudelleen esim. sähköpostiin ja lisensoituihin sovelluksiin kuten Microsoft Office tai Adobe Creative Cloud.

Lomake on voimassa 7 vrk lähetyksestä alkaen. Tämän jälkeen huoltoon toimitettuja laitteita ei välttämättä voida kirjata annetuilla tiedoilla. Tällöin voi tarvittaessa täyttää ja lähettää lomakkeen uudelleen.